Saturday, July 30, 2011

husband oh husband



Salam,

Huh..!! dah bersawang nampaknya tmpt ni….
Halo-halo acai sini ada pantun mau dengar ka…,

Burung pipit terbang nya tinggi
Di pandang serong si anak enggang
Kenapakah blog ini sunyi dan sepi
Kerana blogger nya sibuk memanjang

Talented jugak aku ni ya…satu lagi aku bagi….duduk di pangkin sambil berpantun, blogger juga orang yang santun…wah sudah2..!!

Ok2..seriously, entry ku yang lepas ade kaitannye dengan entry kali ini..sebenarnye lepas je aku updated blog hari tu ada seorng sahabat kite post satu status di laman social facebook..meh kite tgk…….



ini adalah post sahabat kite tu...,

1st thing 1st ape yang aku rase adalah mesti bini dia tu PMS..yela laki dia buat salah sikit terus rase ke lubuk hati…, tak pun bini dia marah kat laki tu pasal anak dia nk tengok barang dia nak pilih troli pun dia nak tolak…ni aku punye early prediction…so now I’m on her side…,marah jugak aku pada laki tu…..
Then satu per satu comment masuk…ade yang sokong laki tu…ade jugak yang macam aku…dan ade jugak yang macam sahabat kite yang post this status..memuji betapa solehahnya wanita ini..tentu tempatnya di syorga..aminnnnn


Yang menarik minat aku apabila seorng lagi sahabat kita memberikan pandangan yng membuat aku betul-betul  berpikir sedalam-dalamnya….meh kite layan satu-satu ok…






diskusi...,
diskusi lagi...,
lagi...
dan lagiiiii..........


so....ape yang patut kite pikir...??
dan ingin saya tegaskan.. i am not a gender bias.....hahahhahahahahhahahahahha



No comments:

Post a Comment