Saturday, February 18, 2012

dahan untuk berpaut

Salam,

Ok, based on title tu maknanya entry untuk kali ini adalah lebih menjurus kepada pekara yang agak serius, bagi saya la..=P ecehceh
Saya telah ditaja oleh pihak HR untuk berkursus di Bangi, Selangor. Selama sebulan. Hmmm lama kan..nak buat macam mana tanggungjawab...
Setelah meng'registered kan diri..maka dengan itu saya haruslah persiapkan diri ye untuk lakukan ape saja yang disuruh..mentally and physically..dah nama pun kursus untuk sebulan so starting nya haruslah ade orentasi untuk 3 hari pertama.

Perilakunya adalah game yang ringan saja, tapi lebih kepada acara berpasukan ni adalah untuk menerapkan nilai 'team work' antara kami semua. The games takla yang serius-serius sangat tapi cukup bagi aku kalau games tu ada moral yang boleh di ambil. Dan yang penting semua games tu aku belum pernah saya cuba, so tambah lagi excited  la kan.
Mula tu agak childish la juga dengan nak kena ikat ribbon kat kepala untuk differentiate the group members.
But the end, aku rasa bangga pulak with that ribbon..hahahahaha. Go, ARENA...!! heeww~

Maybe this is for the my last time to do all these things, who's know, kan..huhuhuuu..macam sedih pulak....

Ok, next is mesti la ada theme song kan and the theme song is TEMAN SEJATI by BROTHERS. So the feeling is so semacam ok..rasa macam ohhh i love u all...huhuhu

Next week kelas dah mula. Eh kursus saya ni ada exam ok..lagi seram. Rasa lama giler tak duduk exam, ni nak rasa balik. Doakan kan saya ye kawan-kawan.

Kat sini saya tepek lagu TEMAN SEJATI_BROTHERS ye.......

No comments:

Post a Comment